м.Київ, вул. Мрії 19А

+38 063 141 53 01, +38 066 789 66 56

support@car-silence.com.ua

ПН-ПТ з 10:00 до 19:00, СБ та НД вихідний

ПН-ПТ з 10:00 до 19:00, СБ та НД вихідний
м.Київ, вул. Мрії 19А
+38 063 141 53 01, +38 066 789 66 56
Автозвук

Дод. інфо: Типи сабвуферів | Центр шумоізоляції CAR-SILENCE

Моделі Сабвуферів можна розділити на три групи: НЧ-динаміки, пасивні сабвуфериі активні сабвуфери. Щоб зрозуміти, у чому відмінності між групами, розкладемо тракт аудіосистеми на складові.

Тракт для відтворення низьких частот будь-якої аудіосистеми складається з головного пристрою, підсилювача, НЧ-динаміка в акустичному оформленні і сполучних кабелів. Питання вибору головного пристрою і сполучних кабелів, а також питання вибору конкретних брендів навмисно торкатися не будемо, а ось інші компоненти розглянемо детально.

Отже: НЧ-головка, її акустичне оформлення та підсилювач. Від того, як і ким скомпоновані ці складові між собою,і залежить тип сабвуфера.

Почнемо опис з найпростішого з точки зору встановлення варіанта – це активний сабвуфер. Він складається з НЧ-динаміка, встановленого в ящик, і підсилювача, закріпленого всередині або зовні цього ящика. Активний сабвуфер – це готовий продукт, всі проблеми з встановлення зводяться тільки до прокладання кабелів і їх підключення. Цей варіант підійде для невибагливих до точності відтворення музичних творів слухачів. У той же час він має важливу перевагу: як правило, активні сабвуфери мають невеликі розміри. На цьому переваги за великим рахунком закінчуються, бо активний сабвуфер – річ бюджетна і проста за визначенням.

Якщо користувачеві потрібен цікавіший варіант з музичної точки зору варіант, то його вибір – пасивний сабвуфер. У цьому варіанті НЧ-головка встановлена в ящик, тобто має акустичне оформлення. Для створення системи необхідно правильно підібрати до неї підсилювач і підключити. Переваги цього варіанта: більший вибір таких моделей на ринку і порівняно проста інсталяція. Як правило, такі сабвуфери мають корпус нехитрої форми. Найчастіше зустрічаються ящики у формі прямокутників і трапецій. Недоліком цього варіанта є те, що трапеція навіть невеликих розмірів серйозно зменшить функціональність багажного простору, оскільки стоятиме практично в центрі багажника. Також потрібно бути готовим до того, що колір корпусу може відрізнятися від кольору оббивки. Якщо ви готові миритися з цим, то цей варіант можна визнати оптимальним з точки зору співвідношення зусилля-результат.

Зрештою, найцікавіша категорія – цеНЧ-динаміки. Тобто ви купуєте тільки сам динамік, а скринь виготовляєте самотужки (або звертаєтесь в установну студію). Ця група є найбільш численною, оскільки не всі виробники поставляють свої моделі в готових ящиках. За рідкісними специфічними винятками НЧ-динаміки мають розміри 8, 10, 12 і 15 дюймів.

До аргументів на користь самостійного виготовлення корпусу можна віднести індивідуальність і оригінальність, компактність і можливість виготовити компактний ящик типу stealth.

Хочемо відзначити, що з вищеописаних особливостей різних типів сабвуферів існують і винятки, тому не можна говорити про те, що наприклад активний сабвуфер марки Х буде однозначно гірше, ніж пасивний марки У. Все пізнається в порівнянні, наведені спостереження, засновані на вивченні типів, що зустрічалися.

Як ми працюємо

Етапи співробітництва
01
Записуєтеся на прийом по телефону або в автосервісі.
02
У зазначену дату та час привозіть автомобіль. Майстер-приймальник здійснить огляд та прийом автомобіля. Відповість на питання, що Вас цікавлять.
03
Ми зробимо необхідні роботи точно у визначений термін з відповідною якістю.
04
Приймаєте автомобіль, робите оплату роботи, радієте результату і звертаєтеся до нас ще!
15
Років досвіду
роботи
900+
Задоволених
Клієнтів
20+
Профільних
Послуг
100%
Якість
Консультація

Залишились питання? Ми відповімо

Якщо Ви бажаєте записатися на обслуговування або залишилися питання, Ви можете отримати безкоштовну консультацію по телефону в робочий час.

X
Виберіть мову